English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از شعبه زنجان

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از شعبه زنجان
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در صدر هیئتی در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از شعب تابعه این شرکت، از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی شعبه زنجان دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «مهدی حکاری» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه «ابوذر باقری» مدیر منابع انسانی، «حمید نجات‌بخش» مدیر برنامه‌ریزی این شرکت در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از شعب تابعه، با حضور در شعبه زنجان، از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی این شعبه بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از انبارها و باراندازها، به نقاط قوت و البته قابل بهبود این شعبه اشاره کرد و با بیان برخی از موارد، خواستار سرعت بخشیدن به امور اصلاحی مربوط به انبارها شد.

در ادامه این بازدید، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و هیئت همراه با «حمید احمدی» مدیرکل گمرک استان زنجان دیدار و درباره راه‌کارهای ارتقا و افزایش تعامل و سطح همکاری‌ها در تمامی زمینه‌های گمرکی و انبارداری و همچنین ایجاد بسترهای مناسب همکاری در حوزه‌های انبارداری و لجستیکی و زیرساخت‌های عمرانی محوطه گمرک زنجان گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ «مهدی حکاری» در این سفر همچنین با اعضای اتاق بازرگانی استان زنجان، مدیر ایستگاه راه‌آهن بناب و مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل و لجستیک طلایه‌داران به صورت جداگانه دیدار و درباره مسایل مختلف به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.







۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۴۳
تعداد کلیک: ۱,۰۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500