English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی غرب

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی غرب
آیین معارفه «حسین شفایی» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین معارفه حسین شفایی به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت غرب با حضور «مهدی بلوطی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سرپرست و مدیران ارشد شرکت غرب برگزار شد.

مهدی بلوطی در این آیین، هدف انجام تغییرات در شرکت‌ها را تقویت تیم مدیریت دانست و گفت: بی‌شک انتقال دانش مدیریتی مدیران از شرکتی به شرکت دیگر موجب رشد و تعالی اهداف و برنامه‌های آن سازمان و شرکت خواهد شد و انتظار داریم که همکاران با تعامل و تلاش بیشتر، تمامی مشکلات موجود را برطرف کرده و در کنار یک‌دیگر به اهداف از پیش تعیین شده مانند افزایش کارآیی و سوددهی بیشتر که از برنامه‌های مدیران بالادست به‌شمار می‌رود، دست یابیم.

وی آقای شفایی را فردی با تجربه و دارای تخصص کافی در حوزه‌های مختلف عملیاتی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری تمامی مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، در آینده نزدیک شاهد محقق شدن برنامه‌های تعالی سازمانی در این شرکت باشیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شرکت غرب شرایط سخت خود را پشت سر گذاشته و در آینده نزدیک کارهای مثبتی در همه حوزه‌های شرکت انجام خواهد پذیرفت که نتیجه آن برای کارکنان این شرکت بسیار مطلوب خواهد بود.

بر اساس این گزارش، «مهدی حکاری» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز در این آیین ضمن اشاره به اهداف و برنامه‌های آتی این شرکت در زمینه صنعت لجستیک و انبارداری، آقای شفایی را فردی با دانش و دارای اخلاق حسنه دانست و گفت: امیدوارم که با کمک و هم‌دلی تمامی همکارانم در شرکت غرب بتوانیم با توکل به خداوند متعال و تعامل میان مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی غرب، به اهداف محول شده دست یابیم.








 
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۲۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500