English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاون حقوقی و امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

بازدید معاون حقوقی و امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
معاون حقوقی و امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در صدر هیئتی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب حضور یافت و با مدیرعامل و معاونان این شرکت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، در برنامه بازدید دکتر «شایسته» معاون حقوقی و امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا از شرکت غرب، مدیرکل گمرک غرب نیز حضور داشت و موضوعات اجرایی، مشکلات و پیشنهادات مربوط به کالاهای قاچاق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر «شایسته» نیز در این دیدار با بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، بر هدایت، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت در حوزه امور اجرایی مبارزه با قاچاق کالا با تشریک مساعی گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و نهادهای نظارتی و انتظامی تاکید کرد و نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را منوط به همکاری و همیاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دانست.

«محمد اکبری» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز ضمن خیرمقدم به دکتر شایسته و هیئت همراه گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب آماده همکاری و تامل بیشتر با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در جهت مبارزه با کالای قاچاق در حوزه واردات و صادرات است.

گفتنی است، در پایان این بازدید، دکتر شایسته ضمن بازدید از انبارهای مربوط به کالاهای قاچاق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، وضعیت نگهداری و کنترل موجودی و اسنادی کالاهای موصوف را رضایت‌بخش و استاندارد ارزیابی کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۱۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500