English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید سامانی‌پور شرکت انبارهای عمومی غرب معرفی شد

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید سامانی‌پور شرکت انبارهای عمومی غرب معرفی شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین تکریم و معارفه فرمانده‌هان قدیم و جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید سامانی‌پور با حضور فرمانده حوزه 489 بسیج کارگری، مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از همکاران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد.

علیرضا طاهری، فرمانده حوزه ٤٨٩ بسیج کارگری تهران بزرگ در این آیین ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زینب(س) به همکاران شرکت انبارهای عمومی غرب و همچنین تمامی محبان خاندان اهل بیت(علیهم‌السلام) به‌ویژه مدافعان حرم مبارک و مطهر آن حضرت و آرزوی علو درجات برای شهدای مدافع حرم، از زحمات آقای جعفری، فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید سامانی‌پور قدردانی و به آقای نجات‌بخش به عنوان فرمانده جدید این پایگاه خیرمقدم گفت.

وی توجه به امر اخلاق‌مداری در فعالیت‌های بسیج را ضروری دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که بسیج را یک دایره وسیعی از آحاد مردم می‌دانند که به داشتن یا نداشتن کارت عضویت منوط نیست، گفت: با توجه به حساس بودن شرایط کنونی کشور، فعالیت مسئولان و عوامل مرتبط با بسیج در کنار تمام مولفه‌های لازم برای مسئولیت باید همراه با ارتباطات سالم و صمیمی با همکاران، جذب حداکثری، داشتن بصیرت لازم و اقدام به موقع در شرایط و لحظه‌های حساس باشد.

فرمانده حوزه 486 بسیج کارگری تهران بزرگ، آگاه‌سازی مردم و تصمیم‌سازان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها نسبت به آن‌چه در کشور و منطقه رخ می‌دهد را وظیفه مسولان بسیج دانست و خاطر نشان کرد: ما باید تصویری شفاف از اتفاقات جهانی، منطقه‌ای و مسایلی که در کشور در حال انجام است به صورت کارشناسی، بررسی و با نگاهی همراه با بصیرت رصد نماییم و پس از انجام تحلیل‌های کارشناسانه توسط متخصصان امر، آن‌ها را برای آگاهی بسیجیانمان در تمام سطوح در اختیارشان قرار دهیم.

وی افزود: امروز متاسفانه دست‌درازی به بیت‌المال و تضییع حقوق مردم و کشور نوعی حق برای برخی از مدعیان انقلاب فرض شده است، در حالی‌که ما وظیفه داریم در مقابل چنین حرکت‌هایی بایستیم و جانانه از حقوق مردم و بیت‌المال دفاع کنیم. زیرا، بسیج در مقابل مردم نیست، بلکه در کنار مردم برای مبارزه با همین رفتارها و حق‌طلبی‌های نابه‌جای آنانی است که به خود اجازه هرگونه تجاوز به حقوق ملت و بیت‌المال را می‌دهند.

طاهری در پایان بار دیگر از زحمات و تلاش‌های برادر بسیجی، جناب آقای رحمان جعفری قدردانی کرد و همچنین برای آقای نجات‌بخش، آرزوی توفیق در جایگاه فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید سامانی‌پور را از خداوند سبحان مسئلت نمود.

همچنین فرمانده حوزه 486 بسیج کارگری تهران بزرگ از حمایت‌ها و کمک‌های مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی غرب به عنوان نزدیک‌ترین پایگاه مقاومت به حوزه تشکر و بیان کرد: این ارتباط‌ها و حمایت‌ها به‌طور حتم باعث تعالی فعالیترهای فرهنگی و انجام رسالت‌های حوزه 486 و پایگاه مقاومت بسیج شهید سامانی‌پور خواهد بود.

در ادامه این مراسم، حمیدرضا اصلانی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با ابراز خرسندی از حضور فرمانده حوزه 486 و همراهان ایشان در شرکت انبارهای عمومی غرب از زحمات آقای جعفری در زمان تصدی مسئولیت فرماندهی بسیج شرکت قدردانی و همچنین برای آقای نجات‌بخش نیز موفقیت و تداوم توفیق را آرزو کرد.

وی با مهم دانستن رسالت فرماندهی و خدمت در بسیج، خواستار گسترش دامنه ارتباطات فرمانده پایگاه مقاومت بسیج با تمام سطوح در شرکت شد و افزود: خوب است فرمانده بسیج از تمام قشرها برای فعالیت‌های متنوع در پایگاه استفاده کرده و راه ورود و حضور افراد مختلف با سلیقه‌ها و دیدگاه‌های متفاوت به این نهاد مقدس را باز بگذارد تا شاهد رشد و تعالی هرچه بهتر بسیج در این شرکت باشیم.

اصلانی به لزوم استفاده از فن‌آوری های جدید در بسیج نیز اشاره نمود و گفت: انتظار می‌رود جناب آقای نجات‌بخش در این دوره خدمت با به‌کارگیری تجارب و دست‌آوردهایی که در گذشته و حتی تجربه‌هایی که در کانون و بسیج شهری داشته‌اند، تحولی شایسته در این شرکت ایجاد نمایند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی غرب، بسیجی را یک الگوی شایسته برای تمامی مدیران و کارکنان دانست و اضافه کرد: طبق فرموده بزرگانی همچون امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، بسیجی تمام کردار و رفتارش بسیجی است، بسیجی فردی محترم است، کاری است، اخلاق‌مدار است، متدین و درستکار است، شاد است و دیگران با دیدن او شاد می‌شوند، نه اینکه مردم از او بترسند و با درک حضور او احساس خوبی نداشته باشند.

وی همچنین برای ادامه روند همکارهای همه‌جانبه شرکت انبارهای عمومی غرب با بسیج همچون دوره‌های گذشته اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: من خود یک بسیجی هستم و افتخار می‌کنم که این توفیق را دارم تا خدمتی برای بسیج، این نهاد مقدس در جمهوری اسلامی ایران انجام دهم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم و پس از استماع سخنان فرماندهان قدیم و جدید بسیج شهید سامانی‌پور، با اهدای لوح سپاس از جناب آقای جعفری به پاس تلاش‌های ایشان در دوران تصدی مسئولیت فرماندهی پایگاه مقامت بسیج شهید سامانی‌پور قدردانی به عمل آمد.



۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۰۱
تعداد کلیک: ۲,۴۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500