English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اتمام عملیات تعمیر، نوسازی و اصلاح مجموعه ورزشی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

اتمام عملیات تعمیر، نوسازی و اصلاح مجموعه ورزشی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، عملیات تعمیر، نوسازی و انجام اصلاحات مجموعه ورزشی چند منظوره امام خمینی (ره) شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به پایان رسید.

بر اساس سخنان پیشکسوتان این شرکت، سالن ورزشی شرکت انبارهای عمومی غرب دارای قدمت 21 ساله می‌باشد و در سال 1375 از یک انبار 2 هزار مترمربعی نگهداری کالا با هدف توجه به سلامت پرسنل به مجموعه ورزشی فعلی تغییر کاربری یافت و در طی این سال‌ها فقط یک بار مورد برخی اصلاحات قرار گرفت. بعد از گذشت چندین سال و در پی درخواست‌های مکرر کارکنان مبی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های مجموعه به‌ویژه استخر ورزشگاه، این مجموعه ورزشی در جریان فاز اول فعالیت‌های عمرانی مورد توجه مدیران ارشد شرکت غرب قرار گرفت و با نگاهی نو و و با هدف تکریم همکاران و مشتریان، در مدت زمان سه ماه فصل پاییز عملیات تعمیر، نوسازی و اصلاح انجام شد.

مجموعه ورزشی موجود دارای امکاناتی از قبیل سالن فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی و استخر با قابلیت آب گرم می‌باشد که پذیرای همکاران شرکت غرب و همچنین همکارانی از شرکت‌های انبارهای عمومی ایران، تهران و امام‌خمینی(ره) و همچنین در فصل تابستان پذیرای فرزندان تمامی کارکنان شرکت انبارهای عمومی مستقر در تهران، کارکنان گمرک و شرکت‌هایی که این سالن را برای استفاده کارکنان خود اجاره می‌کنند، می‌باشد. برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از دیگر موارد استفاده این مجموعه ورزشی است.

گفتنی است، در گذشته و قبل از انجام فعالیت‌های جدید صورت گرفته، این مجموعه صرفأ مورد استفاده همکاران آقا بوده اما به گفته مسئولان ارشد این شرکت با اصلاحات صورت پذیرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مانند به‌کارگیری نجات غریق آقا و خانم، همکاران خانم نیز به‌راحتی می‌توانند از تمام ظرفیت‌های سالن‌های ورزشی این مجموعه بهره‌مند شوند.

طی بررسی های به عمل آمده در طول هفته حدود 200 نفر از مجموعه ورزشی استفاده می‌کنند و با توجه به استقبال زیاد کارکنان و حتی مشتریان خارج از شرکت برای بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی، مسئولان برای ارایه خدمات مناسب به مشتریان و کارکنان همواره در فکر انجام  اصلاحات و به‌روز رسانی امکانات و تجهیزات مجموعه هستند تا از این طریق بتوانند سلامت کارکنان را تامین و از طرفی راهی برای درآمدزایی مضاعف شرکت محیا کنند.

بنا بر این گزارش، بر اساس اعلام مسئولان مجموعه ورزشی، در این دوره نقاط حساس همچون موتورخانه، رختکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و حمام، بخش‌هایی از سالن چند منظوره، محوطه اصلی ورزشگاه، درب‌های ورودی، تابلوهای راهنما، بخش اداری و فضای سبز مجموعه مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفت و هم‌اکنون تمام قسمت‌های مجموعه ورزشی امام‌خمینی(ره) در شرکت انبارهای عمومی غرب قابل بهره‌برداری برای تمامی همکاران شرکت‌های مستقر در تهران و همچنین مشتریان خارج از سازمان می‌باشد.



۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۴۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500