English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب: به‌زودی شاهد تحولات بسیاری در شعبه یزد خواهیم بود

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب: به‌زودی شاهد تحولات بسیاری در شعبه یزد خواهیم بود
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «حمیدرضا اصلانی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه «محمدحسین منیری» رییس هیئت‌مدیره و برخی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت، از شعبه مستقر در استان یزد بازدید کردند.

اصلانی در اولین جلسه کاری خود با مدیرکل راه‌آهن استان به مذاکره نشست که پس از پایان جلسه، این نشست را صمیمی و مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این جلسه، هماهنگی و اخذ مجوز ایجاد ریل در داخل محوطه شعبه یزد است که بسیار کار مهم به‌شمار می‌رود و در صورت انجام این توافق، ما شاهد رشد چشم‌گیری در حوزه درآمدی در این شعبه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب سپس بازدید جامعی از شعبه یزد به عمل آورد که در ضمن آن، با اشاره به نقاط قوت و برخی نقاط قابل بهبود و نقاط ضعف این شعبه، خواستار انجام اصلاحات در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

دیوارکشی سراسر محوطه شعبه یزد، ایجاد رمپ‌های جدید، سامان‌دهی کامل انبارهای کالا، توجه بیش‌تر به موضوع HSE، تهویه مناسب انبارهای کالا، به‌روزرسانی و افزایش تجهیزات شعبه یزد از مهم‌ترین دستورهای مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی غرب در این بازدید بود.

«محمدحسین منیری» رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز که در این سفر حضور داشت، تغییرات و اصلاحات صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با بررسی کامل شرایط یزد و با وجود ظرفیت‌های خوبی که در این استان وجود دارد می‌توان طی برنامه‌ریزی هدفمند شاهد توفیقات بیشتری در این شعبه باشیم.

وی همچنین جلسه با مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در استان یزد را جلسه‌ای خوب و دارای نتایج قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: ضمن تعامل بیشتر و بهتر با سارمان‌های حاکمیتی و همکار می‌شود خدمات‌رسانی شایسته‌تری به هم‌وطنان عزیزمان در این استان را شاهد باشیم و از سویی دیگر رشد مناسبی در درآمدها شاهد باشیم.

گفتنی است، در این سفر «ابوالفضل شیبانی» به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در امور شعبه یزد معرفی شد.


۲۳ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۵۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500