English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «سیدعطوف علیزاده» مدیر عامل و نایب‌رییس هیئت مدیره شرکت غرب با توجه به بازنشستگی «حسین صادق‌زاده» معاون سابق عملیات و امور گمرکی، «عباس شهبازی» که پیش از این مدیریت اجرایی شرکت غرب را عهده‌دار بود،  به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی این شرکت منصوب کرد.

علیزاده در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حسین صادق‌زاده، ایشان را نیرویی بسیار توان‌مند و دل‌سوز برای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دانست و گفت: جناب آقای صادق‌زاده بهترین دوران زندگی خود را در این شرکت مشغول به خدمت‌رسانی بود و تا آخرین روز خدمت خود از هیچ تلاشی برای مشتریان و تعالی شرکت فروگذار نکرد.

مدیرعامل شرکت غرب همچنین برای آقای شهبازی در جایگاه سرپرست معاونت عملیات آرزوی توفیق نمود و گفت: انتظار می‌رود با توجه به تجربه و تعهدی که از ایشان سراغ داریم، شاهد رشد قابل توجهی در معاونت عملیات این شرکت باشیم.

وی به موضوع توجه تکریم پرسنل و مشتریان نیز اشاره داشت و افزود: همه ما موظف به رعایت حقوق پرسنل و مشتریان و از طرفی مامور به انجام درست و صحیح تمامی قوانین و مقررات شرکت هستیم.

وی همچنین در ادامه از مناف ایزدی، رییس عملیات شرکت غرب و دیگر همکاران عزیزی که در پایان سال 95 بازنشسته شدند یاد نمود و برای تمامی این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی نمود.
 
   
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷
تعداد کلیک: ۱,۴۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500