به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «سیدعطوف علیزاده» مدیرعامل و نایب رییس هیئتمدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در جلسه معارفه «مهدی ذوقی» به عنوان سمت سرپرست معاونت برنامهریزی و فنآوری اطلاعات این شرکت، ضمن خیرمقدم به ایشان، از زحمات آقای رجبزاده، معاون سابق این شرکت قدردانی کرد و گفت: در زمان آقای رجبزاده فعالیتهای خوبی شروع شده بود و برخی از این برنامهها نیز در این شرکت اجرایی شد که الحمدا... با توجه به تواناییهای بالای ایشان و همچنین نگاه مثبت مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی ایران، آقای رجبزاده برای راهبری شرکت آتیه قشم در نظر گرفته شد که برای ما نیز باعث افتخار است و این نشاندهنده این است که مدیران این شرکت آنقدر دارای انگیزه و توانمندی هستند که در جایگاههای حساس مورد بهرهبرداری قرار میگیرند.
مدیرعامل شرکت غرب در ادامه به لزوم تشکیل هرچه سریعتر کمیته برنامهریزی و ادامه فعالیتهای این معاونت اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به سابقه حضور آقای ذوقی در این شرکت و شناخت میدانی از این شرکت، بیشک باید شاهد برنامههای خوبی در این معاونت باشیم و انتظار میرود در کوتاهترین زمان ممکن اهداف و برنامههای سال 96 تهیه و تنظیم شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به سیاستهای جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تسریع کار مشتریان و طرح انجام امور به صورت غیر حضوری در گمرکات کشور، ما باید توسعه بازار به معنی واقعی بیندیشیم و جذب مشتری در بخش غیرگمرکی و همچنین ایجاد گمرک اختصاصی و تخصیص انبار به مشتریان تحت عنوان انبار تحت کلید را در دستور کار قرار دهیم.
علیزاده به پروژه جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در زمینه راهاندازی و اجرایی نمودن سیستم عملیات جدید نیز اشارهای داشت و گفت: بر اساس برنامهریزیهای به عمل آمده در راستای تحقق اهداف مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی ایران در اجرایی شدن سیستم عملیات جدید و فعالیتهای صورت گرفته در ماههای اخیر از قبیل نصب سیستم و آموزش کارکنان واحدهای مربوطه، انتظار میرود بهصورت جدی شاهد اجرا شدن و انجام بدون نقص این طرح در شرکت غرب باشیم.
نایب رییس هیئتمدیره شرکت انبارهای عمومی غرب همچنین به طرح جدید این شرکت برای خدماترسانی بهتر و بیشتر به مشتریان خبر داد و افزود: به همین منظور در صدد هستیم نیروهای انسانی مرتبط با مشتریان، بهویژه کارکنان واحد ثبت و صدور اسناد را در داخل انبارها مستقر نماییم تا با اجرا کردن این طرح شاهد تسریع در کار مشتریان و رضایتمندی بیشتر ایشان باشیم.