English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سید عطوف علیزاده در دیدار با مدیر کل گمرک غرب تهران تاکید کرد: تعامل با گمرک از اصلی ترین فعالیت های شرکت غرب می‌باشد

سید عطوف علیزاده در دیدار با مدیر کل گمرک غرب تهران تاکید کرد:  تعامل با گمرک از اصلی ترین فعالیت های شرکت غرب می‌باشد
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، مدیرعامل به همراه معاونان و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب همزمان با روز جهانی گمرک در محل دفتر مدیرکل گمرک غرب استان تهران حاضر شدند و در ارتباط با افزایش مناسبات کاری دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار «سید عطوف علیزاده» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، ضمن تبریک روز جهانی گمرک و با بیان اینکه گمرک کشور یکی از اصلی ترین رگ‌های اقتصادی کشور می‌باشد، گفت: این روز می تواند روزی برای تجلیل و گرامی داشت زحمت‌های کارکنان شریف گمرک به عنوان روز خادمان اقتصادی کشور نامیده شود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به موضوع لزوم همکاری و هماهنگی این شرکت با گمرک غرب تهران در تمام زمینه ها ادامه داد: یکی از  اصلی ترین اهداف و فعالیت های خود را تعامل دو سویه برای رفع مشکلات با هدف تسریع کارهای مشتریان و اربابان رجوع می دانم.

درادامه «محمد رضا اسدی» مدیرکل گمرک غرب استان تهران نیز ضمن تشکر از توجه و حضور مدیرعامل و مدیران شرکت انبارهای عمومی غرب اظهار داشت: با توجه به افزایش فعالیت‌های این گمرک، بی شک فعالیت‌های همکاران شرکت انبارهای عمومی نیز افزایش یافته و امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب بتوانیم زمینه خوبی برای فعالیت هموطنان عزیز در این منطقه فراهم نماییم و با بکارگیری بهترین روش‌ها، مشتریان و اربابان رجوع را مورد حمایت قرار دهیم.

گفتنی است؛ در این دیدار مدیرکل گمرک غرب استان تهران با اشاره به به برخی از فعالیت‌هایی آتی در این گمرک، از مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، همکاری همه جانبه را برای رسیدن به اهداف پیش رو را خواستار شد. 
 

 



۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۶۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500