English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با کارکنان شرکت

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با کارکنان شرکت
همزمان با ایام عید سعید غدیر خم، حمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب  با حضور در نمازخانه شرکت با همکارانی که به تازگی قراردادCLF امضا نموده اند دیدار و به گفتگو پرداخت.

دراین دیدار که مصطفی نصرتی، معاون محترم برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، دانیال رزاقیان، معاون محترم عملیات و امور گمرکی،حسین امرالله، مشاودر مدیرعامل و برخی از مدیران و روسای شرکت نیز حضور داشتند مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و همچنین عید غدیر در سخنانی فرایند انجام مراحل CLF کارکنان را تشریح کرد.

وی افزود: با همت و تلاش مدیران ارشد ستاد مرکزی در روزهای گذشته اتفاق خوبی در مجموعه بزرگ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران رقم خورد و در جهت یکسان سازی قرارداد پرسنل،تمامی کارکنان از قرارداد دوبرگی به قراردادCLF تبدیل وضعیت شدند که با این روند، یکدلی و همکاری میان همکاران بیش از پیش افزایش یافت.

ایشان در ادامه افزود: جا دارد از تمامی مدیران ارشد که از گذشته تا به حال در جذب پرسنل، تبدیل وضعیت کارکنان از پیمانی به قرارداد دوبرگی و یکسان سازی وضعیت قراردادها و انجام CLF نقش بسزایی داشتند تشکر و قدردانی نمایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات اخیر مدیران محترم ستاد مرکزی در خصوص آئین نامه رفاهی سال ۱۴۰۳ و انجام یکسان سازی قرارداد کارکنان اشاره کرد و گفت: بحمدالله با تصمیم مدیران ارشد ستاد مرکزی و ابلاغ آئین نامه رفاهی جدید امروز شاهد افزایش درآمد تمامی کارکنان در تمامی سطوح هستیم که جا دارد بنده به نوبه خود از زحمات مدیران محترم و همچنین اعضای محترم هیات مدیره ستاد مرکزی که نقش بسزایی در افزایش سطح درآمدی پرسنل تلاش داشتند تشکر و قدردانی نمایم.

ایشان ضمن اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گفت: بحمدالله در شرکت انبارهای عمومی غرب تیم خوب و منسجمی مشغول بکار می باشد لذا امروز با وجود این تیم یکدست و منسجم شاهد اتفاقات خیلی خوبی در این شرکت هستیم که جای تقدیر دارد.

حمید نجات بخش در بخش پایانی سخنان خود ضمن ارزیابی مثبت عملکرد کارکنان شرکت غرب و شعب تابعه در گزارشی افزود: سال گذشته به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین تلاش و کوشش تمامی همکارانم توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده و سوددهی مطلوبی دست یابیم. همچنین با تلاش تک تک شما همکاران در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نیز توانستیم رکورد جدیدی در درآمد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعب تابعه ثبت نماییم و امیدواریم در ادامه نیز با همت و تلاش مضاعف شما عزیزان و همچنین با بالا بردن سطح تعاملات گمرکی و غیرگمرکی که از ضروری ترین تفکرات مدیریتی می باشد شاهد افزایش سوددهی مطلوبی در این شرکت باشیم. 

در ادامه این دیدار به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، احمد گلشاهی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهما السلام به مولودی‌خوانی پرداخت.

گفتنی است در پایان، به متولدین فروردین، اردیبهشت و خرداد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب طبق آیین نامه رفاهی، هدایای نقدی به همراه گل تقدیم گردید.


 
  

۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲
تعداد کلیک: ۱۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500