English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل از بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

تجلیل از بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
همزمان با روزهای پایانی سال و منظور تکریم از بازنشستگان محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعب تابعه، مراسم تجلیل از این عزیزان در نمازخانه شرکت غرب برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه، مراسم هفتگی زیارت عاشورا که به‌صورت منظم در سه شنبه های هر هفته برگزار می گردد با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد و همکاران محترم شرکت برگزار گردید.

در ادامه این مراسم حمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به نتایج اهداف کاری سه گانه در سال جاری که فعالیت و رشد و توسعه در 3 بُعد سود آوری، ارتقاء کمیت و کیفیت تجهیزات و ماشین آلات تخلیه و بارگیری و همچنین توسعه شعب بوده است به نتایج خوبی دست یافته است که تنها موضوع توسعه شعب که بعنوان یک استراتژی قوی برای بقاء و بزرگ شدن شرکت بوده که این امر باعث شده است که شرکت به قدری بزرگ شود که شرکت‌های خصوصی قدرت رقابت نداشته باشند و این امر یعنی بقای سازمانی که هدف اصلی هر سازمانی است.

 لازم به ذکر است که این اهداف سه‌گانه و همه فعالیت‌های موفق جانبی این اهداف فقط با وجود سرمایه های انسانی متخصص و متعهد امکان انجام خواهد داشت که شرکت غرب با چنین ظرفیتی در کلیه سطوح به لطف خدا توانست این اهداف را در گام اول چشم انداز شرکت انجام دهد.

 وی با اشاره به اثرات مطلوب برگزاری مراسمات مذهبی از جمله زیارت عاشورا گفت: خیلی از اتفاقات خوبی که برای مجموعه ما رخ میدهد حاصل مقّدراتی است که خداوند برای ما نوشته است که می بایست  همه ما ایمان به غیب خود را بالا برده و اعتقاد دارم اگر امروز شرکت از لحاظ سودآوری در جایگاه مناسبی قرار دارد به برکت برگزاری همین زیارت عاشورا و مراسمات مذهبی می باشد.
نائب رییس هیات مدیره شرکت در ادامه افزود: دومین مطلب که اصل و دلیل اصلی نتایج خوب مطلب اول هست این است که می فرمایند جامعه ای که در آن ایمان و تقوا باشد خدا نعمت‌هایش را برای آن جامعه سرازیر خواهد کرد لذا همه باید بدانیم که همه تلاش ها و ظرفیت‌های ذکر شده فقط ابزار موفقیت هستند و آن چیزی که به این ابزار اثر می دهد و همه عالم را ابزار و وسیله موفقیت شما می کند نظر خداوند و اهل بیت (ع) هست ، زمانی که محبت و مودت و همدلی با نیت الهی برای کار درست و سالم ایجاد می شود زمانی که پشتیبانی معنوی مراسمات دینی و همچنین تقرب قلوب ایجاد می شود خداوند به همه این ابزار‌ها اثر می‌گذارد و نتایج خوب حاصله  ایجاد می‌گردد لذا ضمن تلاش و کوشش، می‌بایست همه این همدلی‌ها و مراسمات را قدر دانسته و برای حفظ آن تلاش کنیم.

ایشان در بخش سوم سخنان خویش ضمن قدردانی از تلاش‌های بازنشستگان محترم در طول خدمت خود در شرکت انبارهای عمومی گفت: قطعا وجود بزرگان و پیشکسوتان در هر مجموعه مایه خیر و برکت آن می‌باشد لذا ما هم امیدواریم در آینده از ایده‌ها و نظرات این عزیزان در پیشبرد اهداف شرکت استفاده مطلوب نماییم و از همین جا از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه دارم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به مصوبات اخیر مدیران محترم ستاد مرکزی در خصوص سرمایه‌های انسانی اشاره کرد وگفت: بحمدالله با تصمیم مدیران ارشد ستاد مرکزی علی الخصوص جناب آقای آل ابراهیم، مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای سال آتی تصمیمات بسیار خوبی در حوزه سرمایه‌های انسانی و رفاهیات همکاران گرفته شده که می‌توان به افزایش مبلغ رفاهیات کارکنان و همچنین استفاده کلیه نیروها اعم از قراردادی و پیمانی از بیمه تکمیلی واحد اشاره کرد که جا دارد از زحمات مدیران محترم ارشد شرکت انبارهای عمومی ایران تقدیر و تشکر نمود. همچنین با موافقت آن عزیزان برای تمامی همکاران پاداش عملکرد سال جاری و همچنین بهره وری شش ماهه دوم سال تعیین و به‌حساب شما بزرگواران واریز گردید و همچنین بجز هدایای نقدی واریز شده، آجیل و شیرینی شب عید شما نیز تهیه گردیده که در روزهای آتی تقدیم همکاران خواهد شد. همچنین از تلاش و کوشش تمامی کارکنان در واحدهای مختلف که در تحقق رسیدن به اهداف  از پیش تعیین شده برای شرکت مشارکت داشتند تشکر و قدردانی نموده و برای تمامی همکاران در شرکت و شعب تابعه در سال جدید آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

در پایان این مراسم ازآقایان: علی اکبر فرج، سیدجواد عسگری، مهدی خسروپور، محمدحسن محمدخانی، قاسم خمسه و علیرضا گل زاده در شرکت غرب و آقایان: اکبر خلیلی، رضا نوری و قدیرعلی قدیری، سیدمسعود موسوی از شعبه اصفهان و جواد قاسمیان از شعبه  پرویزخان که به تازگی به درجه بازنشستگی نائل آمدند با اهداء گل، لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل بعمل آمد.



 


۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۳۷
تعداد کلیک: ۳۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500