English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت غرب

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت غرب
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران و هیات همراه از شرکت غرب بازدید میدانی به عمل آوردند.

«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی علی اصغرزاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «محمدصادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «محسن رحیمی» مشاور مدیرعامل درحوزه نظارت برشرکت‌ها و امور مجامع و با همراهی «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت غرب و مدیران ارشد این مجموعه از محوطه‌های عملیاتی از جمله انبارهای گمرکی و غیر گمرکی، سردخانه، تعمیرگاه، آتش نشانی و... بازدید میدانی به عمل آوردند و با مدیران و پرسنل  آن شرکت دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک ایام شعبانیه و سال‌روز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع نگاه مجموعه به آینده اظهار داشت: حین ورود به هر مجموعه‌ای پس از سلسله جلسات کارشناسی با تمامی زیرمجموعه همواره می‌بایست به‌دنبال هم افزایی مجموعه خود باشیم و همواره نگاهمان به آینده باشد چون افراد و مجموعه‌هایی که به عقب نگاه می‌کنند در گذشته باقی خواهند ماند.

ایشان افزود: دوران مسئولیتی که به ما سپرده شده خیلی زود به اتمام خواهد رسید. باید بدانیم آنچه امروز به دست ما رسیده حاصل تلاش گذشتگان بوده و ما می بایست با تلاش مضاعف آن‌را بصورت شاداب تر به دست آیندگان بسپاریم.

مهدی آل ابراهیم افزود: بنده به‌عنوان فردی که بالغ به دو دوره در حوزه اقتصادی فعالیت داشتم عرض می کنم که مجموعه انبارهای عمومی پتانسیل بسیار بالایی دارد و این را باید شکرگذار باشیم و با کمک یکدیگر مجموعه را به نحوی اداره کنیم که یک مروارید درخشان در زیر مجموعه هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشور باشد.

ایشان در ادامه این مراسم بر اهمیت منزلت و جایگاه شهدا در بین جامعه تاکید نمودند و اشاره داشتند در ماه پایانی سال، شهدای خاصی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند از جمله حاج ابراهیم همت، حاج عباس کریمی و برادران باکری که باید پاسدار حرمت خون شهدای گرانقدر بوده و از زندگانی آنان در امورات خود الگو بگیریم. لذا اول به خود و بعد به شما عزیزان توصیه می‌کنم غیبت و قضاوت‌ها را کنار گذاشته و دست به دست هم دهیم تا مجموعه انبارهای عمومی را به جایگاه اصلی و واقعی خود برگردانیم.

مهدی آل ابراهیم با اشاره به کلید واژه "کاری تیمی و منسجم، خالصانه، عالمانه" گفت: ان شاء الله به فضل الهی و مدد معصومین (ع) و شهدای عزیز این کلید واژه را در مجموعه انبارهای عمومی نهادینه خواهیم نمود. البته منظور از تیم منسجم یعنی تیمی به وسعت کل مجموعه انبارهای عمومی و شعب تابعه در سراسر کشور و منظور از کار خالصانه نیز، حرکت برای رضای خداست، می‌بایست در همه حال خدا را مدنظر داشته باشیم مثل شهید عزیزمان سردار سلیمانی که تمام زندگی خود را وقف خدمت خالصانه در راه خدا نمود.

وی با مهم توصیف کردن داشتن برنامه و استراتژی در هر مجموعه اقتصادی گفت: می‌بایست برنامه‌های موجود در شرکت‌های تابعه را به سرعت و دقت به روز نماییم. و این کار محقق نمی‌شود مگر با همدلی و همیاری همه همکاران و به فضل الهی از ابتدای سال آینده با برگزاری جلسات کارشناسی به این مولفه ارزشمند به‌صورت تخصصی خواهیم پرداخت.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی خلاء ها در مجموعه انبارهای عمومی ادامه داد یکی از خلاء های عمده، تصمیم‌گیری جزیره ای می‌باشد و معتقدم نگاه جزیره ای یک سیستم را قطعا دچار خلل خواهد کرد پس با مدد الهی در یک بستر تیمی و متحد کار خواهیم کرد و امیدوارم با همدلی و همکاری کلیه پرسنل مجموعه را از تصمیم‌گیری‌های جزیره ای خارج و به سمت تصمیمات عالمانه رهنمون شویم.

وی افزود: بحمدالله امروز در ستاد مرکزی شاهد ایجاد یک تیم منسجم، توانمند و یکدل چه در هیات مدیره و چه در معاونت‌هاهستیم و ان‌شاءالله از این پس جلسات شورای معاونین ستاد مرکزی با حضور مدیران عامل شرکت‌های مستقر در تهران برگزار تا بتوانیم تصمیمات مطلوب‌تری اتخاذ نماییم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی ضمن اشاره به نیاز شرکت‌ها به نگاه حرفه‌ای در بحث بودجه و برنامه ریزی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع برنامه‌ریزی در شرکت‌ها، می‌بایست دوره‌ای تخصصی جهت آموزش پرسنل شاغل در این واحدها برگزار شود. می‌بایست این واحدها تبدیل به اتاق فکر پویا برای شرکت‌های خود گردند. 

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همان طور که مستحضرید از ابتدای حضور بنده در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، به دنبال ایجاد یک فضای صمیمی و شاداب هستیم پس از شما عزیزان انتظار دارم با انسجام بیشتر و تلاش مضاعف و کار عالمانه ان شاء الله مجموعه را به اهداف عالیه تعیین شده برسانیم.

حمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز ضمن تبریک انتصاب جناب آقای آل ابراهیم به مدیرعاملی شرکت انبارهای عمومی ایران گزارشی از چگونگی انجام فعالیت‌ها و همچنین نیازهای مدنظر از جمله نیروی انسانی، تجهیزات و ... در شرکت غرب و شعب تابعه آن ارائه نمود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیران و پرسنل شرکت غرب ضمن معرفی خود، به بیان مسئولیت‌ها، وظایف و ماموریت های محوله و نقطه نظرات و پیشنهادات تخصصی جهت بهبود و تسریع در امور پرداختند.

 

 
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۴۷
تعداد کلیک: ۲۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500