English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و آیین اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی استان تهران

برگزاری مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و آیین اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی استان تهران
مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و روز زن و اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان ورزشکار شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی استان تهران در مجموعه ورزشی شرکت غرب امروز چهارشنبه (21 دی 1401) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و روز زن و اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی استان تهران با حضور «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت غرب، «مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل شرکت امام خمینی(ره) و معاونین و مدیران ارشد ستاد مرکزی و شرکت های تابعه استان تهران برگزار شد. 

در این مراسم که با مساعی و همت واحد اداری ستاد مرکزی و شرکت غرب و همچنین با همکاری واحد روابط عمومی دو مجموعه برگزار شد، از مقام والای بانوان شرکت انبارهای عمومی با اهدای گل و لوح تقدیر از سوی مدیران ارشد این شرکت قدردانی به عمل آمد . 

ابتدای این مراسم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری آغاز گردید و در ادامه حضار از سخنرانی جناب آقای دکتر «علی صباغیان» استاد دانشگاه و پژوهشگر بهره‌مند گردیدند. 

مدیرعامل شرکت غرب نیز ضمن خوشامد گویی و تبریک ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و همچنین انتقال پیام تبریک جناب آقای دکتر ذوقی مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به تمامی همکاران حاضر در این مراسم، به نقش تاثیرگذار بانوان در عرصه فعالیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: : سیره حضرت فاطمه(سلام الله علیها) الگویی کارآمد برای تمامی مردان و زنان عالم می باشد و امروز به یمن نام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرصتی فراهم آمده است تا از زحمات تمامی بانوان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی قدردانی نماییم. 

وی افزود: خوشبختانه در عصر حاضر بستر سازی مناسب به منظور ارتقای جایگاه بانوان در زمینه‌های مختلف صورت گرفته لذا بانوان همکار پا به پای مردان در فعالیت های این شرکت حضور یافته اند و نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و اعتلای سازمان ایفا می کنند. 

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان ستاد مرکزی و شرکت های غرب، تهران و امام خمینی(ره) ، لوح تقدیر و جوایز نقدی به برندگان سه رشته ورزشی والیبال، طناب کشی و تنیس روی میز اهدا شد.

همچنین طبق دستور جناب آقای دکتر ذوقی مدیر عامل  شرکت انبارهای عمومی ایران تمام همکاران خانم در تمامی شرکتها و شعب تابعه توسط مدیران مربوطه در این ایام مبارک که مزین به نام حضرت زهرا ( سلام الله علیها) و روز زن و مادر است مورد تقدیر و تکریم قرار خواهند گرفت.





۲۲ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۰۱
تعداد کلیک: ۲۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500