به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، این شرکت با تلاش و همت مدیرعامل و کارکنان محترم در واحدهای مختلف، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت 9001) ISO - ویرایش 2015 ) و گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم شکایت مشتریان ایزو 10002) ISO - ویرایش ( 2018 گردید.
«حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به اهمیت اخذ گواهینامه بین المللی برای این شرکت گفت: پس از ماهها برنامهریزی تخصصی و تلاش تمامی همکارانم در شرکت غرب، با حضور سرممیزان محترم شرکت آرین توف پاسارگاد، مرحله نهایی ممیزی فرآیند مذکور تکمیل و شرکت موفق به دریافت گواهینامه استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت و استاندارد بین المللی سیستم شکایت مشتریان شد.
ایشان با بیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو 9001:2015 بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستم های مدیریت کیفیت می باشد ادامه داد: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت ارتباطات تاکید دارد.
حمید نجات بخش یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی را رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، خدمات و فرآیندهای سازمان منجر شود.
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در انتها اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات به موقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت غرب بوده که اخذ این گواهینامه سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده میباشد.
گفتنی است؛ برنامه ریزی و آغاز بکار دریافت گواهینامه بین المللی شرکت غرب از دوران تصدی آقای دکتر ذوقی بعنوان مدیرعامل شرکت غرب پایه ریزی گردید که با پیگیریها و تلاشهای آقای حمید نجات بخش و کارکنان این شرکت امروز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مفتخر به دریافت گواهینامه های مذکور گردید.