English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با خانواده شهید عبدالزهرا سخراوی

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با خانواده شهید عبدالزهرا سخراوی
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ، با خانواده معظم شهید همکار عبدالزهرا سخراوی دیدار و به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه برخی از مدیران آن شرکت با حضور در منزل شهید عبدالزهرا سخراوی، از شهدای گرانقدر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دیدار و به گفتگو پرداخت.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن گرامی‌داشت یادمان این شهید گرانقدر با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به حفظ منزلت خانواده شهدا، گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت از الزامات اخلاقی سازمان ها و شرکت ها می‌باشد و از اهمیت بسیاری برخوردار است. این گونه اقدامات باعث برکت هر کسب و کاری می باشد چرا که حقیقت این انقلاب مدیون خانواده شهدا است.

وی افزود: همسران شهدا در نبود سرپرستان خود به تربیت فرزندان شهدا پرداختند و رنج دوری آن‌ها را با سعه‌صدر به ‌دوش کشیدند و لذا نقش مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری، به ثمر رساندن، تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برجسته و مبرهن است .

همچنین مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مواردی در باب لزوم حمایت از خانواده های همکاران از کارافتاده و یا فوت شده و پیگیری مصوبات و قوانین مربوط به تکریم خانواده های معظم شهدا و همکاران ارجمند مواردی را بیان نمودند. 

گفتنی است؛ در پایان این دیدار صمیمانه، به رسم یادبود لوح سپاس توسط مدیرعامل شرکت تقدیم خانواده محترم شهید سخراوی گردید.
 

۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶
تعداد کلیک: ۴۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500