English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرک غرب از شعبه زنجان

بازدید سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرک غرب از شعبه زنجان
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در صدر هیئتی با سفر به استان زنجان از شعبه تابعه در گمرک این استان بازدید و از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی این شعبه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران به نقل روابط عمومی شرکت غرب، «مهدی ذوقی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه «فرامرز نیک سرشت» رئیس هیئت مدیره، «حمید نجات‌بخش» معاون عملیات و امور گمرکی و «فرید ناظری» مشاور مدیرعامل و هماهنگ کننده امور شعب این شرکت، با حضور در شعبه زنجان و با همراهی «مجید منیری» مدیر شعبه زنجان، ضمن دیدار و رایزنی دوجانبه با «میرهاشم سیداحمدی» مدیرکل گمرک استان زنجان، از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی این شعبه بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و هیئت همراه در دیدار با مدیرکل گمرک استان زنجان  و رایزنی درباره راه‌کارهای ارتقاء و افزایش تعامل و سطح همکاری‌ها در تمامی زمینه‌های گمرکی و انبارداری و همچنین ایجاد بسترهای مناسب همکاری در حوزه‌های انبارداری و لجستیکی و زیرساخت‌های عمرانی محوطه گمرک زنجان، گفت: با حسن تعامل حاصل شده، راه کارهای تعالی، درآمدزایی و توسعه شعبه انبارهای عمومی در گمرک زنجان در اسرع وقت، تسریع خواهد یافت.

ذوقی با تاکید بر همکاری و تعاملات دو جانبه دو مجموعه انبارهای عمومی و گمرک در چند دهه فعالیت، ادامه داد: امیدوارم با تکیه بر حسن نظر ویژه گمرک شعبه زنجان و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و با ضوابط قانونی طرفین در آینده شاهد رشد چشم‌گیری در درآمدزایی دو مجموعه باشیم.

وی ضمن بیان توان‌مندی و ظرفیت‌های خوب و مطلوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گفت: در شعبه زنجان ظرفیت و زیرساخت مناسبی وجود دارد که می‌توان با برنامه ریزی هدفمند و همیاری گمرک استان از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری استفاده کرد و با ایجاد فرصت‌های مناسب در آینده نزدیک شاهد رونق روز افزون این شعبه در همه زمینه‌ها باشیم.

گفتنی است؛در حاشیه این بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از نزدیک با کارکنان این شعبه دیدار و در خصوص مسائل کاری و پرسنلی، با آنان گفتگو کرد. 

 


۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰
تعداد کلیک: ۶۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500