English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با خانواده همکار شهید عبدالزهرا سخراوی

دیدار مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با خانواده همکار شهید عبدالزهرا سخراوی

جمعی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با خانواده همکار شهید عبدالزهرا سخراوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «حمید نجات بخش» معاون عملیات و امور گمرکی و فرمانده پایگاه بسیج شهید سامانی پور به نمایندگی از «علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در منزل شهید «عبدالزهرا سخراوی» از شهداء دفاع مقدس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با حضور همسر و فرزندان این شهید والامقام برگزار شد، حمید نجات بخش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید گران‌قدر، گفت: تکریم و توجه به خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران شرکت از الزامات اخلاقی مدیریت شرکت غرب می باشد و این گونه اقدامات را باعث برکت هر کسب و کاری می دانیم.

در ادامه این دیدار، «حامد زارع نژاد» مدیر اداری و منابع انسانی شرکت غرب ضمن بیان دستور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مبنی بر توجه ویژه به خانواده های معظم شهداء و جانبازان، گفت: پیگیری مصوبات و قوانین مربوط به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و روند اجرایی آن در دستور کار واحد اداری شرکت می‌باشد.

گفتنی است، همسر و فرزندان شهید سخراوی با بیان خاطراتی از آن شهید والامقام، از حضور همکاران و توجه آنها به خانواده شهداء قدردانی نموده و برای مدیران و تمامی کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب سلامتی و سعادتمندی آرزو کردند.

در پایان این دیدار، لوح پیام و سپاس مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به رسم یادبود تقدیم خانواده شهید سخراوی شد.

 


 

 
 

۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۸
تعداد کلیک: ۳۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500