English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مراسم تکریم و معرفی بسیجیان نمونه سال 99 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد

مراسم تکریم و معرفی بسیجیان نمونه سال 99 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد

مراسم تکریم و معرفی بسیجیان نمونه سال 99 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور مدیرعامل و جمعی از میدان ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، ​مراسم تکریم و معرفی بسیجیان نمونه در سال 1399 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور «علی گودرزی» مدیرعامل، «حمیدنجات بخش» فرمانده پایگاه بسیج شهید سامانی پور و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

در این مراسم، علی گودرزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با مهم دانستن نقش بسیجیان کشور و لزوم توجه و اهمیت بیش از پیش به این قشر عزیز، گفت: برای هیچکس از ما پوشیده نیست که شأن و منزلت بسیج در چه جایگاهی می باشد، پس لازم است همه ما به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشیم.

ایشان در ادامه گفت: درشرایط کنونی که کشور در حال مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا می باشد همواره شاهد حضور مستمر بسیجیان در تمامی زمینه ها از جمله یاری به کادر درمان در بیمارستان ها، تهیه و تولید ماسک و وسایل بهداشتی و توزیع کمکهای مومنانه در میان افراد کم بضاعت می باشیم که این خود امری پسندیده و ستودنی میباشد .

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دانشمند بزرگوار شهید محسن فخری زاده افزود: بسیجی فردی است که فهم درستی از اتحاد، اراده و اخلاص داشته باشد که این خصوصیات بحمدالله در وجود بسیجیان و کارکنان این شرکت محسوس است و بنده به نوبه خود از تمام تلاش های مستمر شما عزیزان صمیمانه تشکر می نمایم و امیدوارم با کمک و یاری یکدیگر بتوانیم امانتدار سازمان در راستای تعالی اهداف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باشیم. 

در ادامه این مراسم حمید نجات بخش، فرمانده پایگاه بسیج شهید سامانی پور، گزارشی از عملکرد بسیجیان این پایگاه در حوزه‌های مختلف در سال جاری بیان نمود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از بیست نفر از همکاران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به عنوان بسیجیان نمونه این شرکت در سال 1399 با اهداء لوح تقدیر تقدیر بعمل آمد.

 

 
 
 
 

۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۴۵
تعداد کلیک: ۳۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500