English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از شعبه یزد

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از شعبه یزد

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن بازدید از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی شعبه یزد با مدیرکل گمرک یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه برخی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در شعبه یزد ضمن بازدید از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی این شعبه، با مدیرکل گمرک یزد دیدار و در خصوص ارتقاء سطح همکاری و ایجاد بسترهای مناسب حوزه های انبارداری و لجستیکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

«علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن بازدید از انبارها و باراندازهای شعبه یزد در دیدار با مدیر کل گمرک یزد با تاکید بر توانمندی و ظرفیت های عملیاتی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعبه یزد گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان یزد، تلاش داریم تا با تمام توان فعالیت های انبارداری و لجستیکی شعبه یزد را رونق بخشیم. چراکه در این شعبه ظرفیت و زیرساخت مناسبی وجود دارد که می توان از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری استفاده نمود و با ایجاد فرصت های مناسب در آینده نزدیک شاهد رونق این شعبه در همه زمینه ها باشیم.

در ادامه این دیدار، «محمد حسین سلمانی» مدیر کل گمرک یزد ضمن اشاره به سوابق خوب و درخشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در خصوص انبارداری و لجستیکی و همچنین پتانسیل های موجود و حجم قابل توجه فعالیت ها در این استان، بر همکاری بیش از پیش این دو مجموعه تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه این بازدید، علی گودرزی و هیئت همراه ضمن دیدار با تعدادی از کارکنان آن شعبه، به همراه «مرتضی ایزدی» مدیر شعبه یزد با تعدادی از واحدهای نمونه تولیدکننده در حوزه های مختلف دیدار و در خصوص نحوه تعامل و همکاری های دوجانبه و همچنین سرمایه گذاری در طرح های تولیدی و انبارش کالا در انبارهای شعبه یزد به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. 

 

   

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۴
تعداد کلیک: ۳۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500