English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرپرست جدید شعبه زنجان معرفی شد

سرپرست جدید شعبه زنجان معرفی شد
مدیرعامل و نایب‌ رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با صدور حکمی، «امیرمجید منیری» را به عنوان سرپرست شعبه زنجان این شرکت منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین معارفه «امیرمجید منیری» به عنوان سرپرست جدید و تکریم «جمشید غلامیان» مدیر پیشین شعبه زنجان با حضور «علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، «سید سعید صفوی» سرپرست معاونت مالی و سرمایه‌های انسانی و برخی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، در شعبه زنجان برگزار شد.
«علی گودرزی» در این آیین ضمن قدردانی از زحمات، تلاش و کوشش‌های جمشید غلامیان در دوران تصدی مسئولیت مدیریت شعبه زنجان، گفت: بی‌شک انتقال دانش مدیریتی مدیران از شرکتی به شرکت دیگر موجب رشد و تعالی اهداف و برنامه‌های آن سازمان و شرکت خواهد بود و انتظار داریم با حضور آقای منیری و با توکل به خداوند متعال و همکاری پرسنل زحمت‌کش این شعبه بتوانیم به اهداف برنامه‌ریزی شده از سوی مدیران ارشد شرکت دست یافته و انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم و شاهد رشد و تعالی بیش از پیش در این شعبه باشیم.
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن بیان توانمندی و ظرفیت‌های خوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعبه زنجان، ادامه داد: در شعبه زنجان ظرفیت و زیرساخت مناسبی وجود دارد که می‌توان از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری استفاده نمود و با ایجاد فرصت‌های مناسب در آینده نزدیک شاهد رونق این شعبه در همه زمینه‌ها از جمله خدمات انبارش کالای ریلی باشیم.
در ادامه، «امیرمجید منیری» سرپرست جدید شعبه زنجان، از اعتماد آقای گودرزی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تشکر کرد و گفت: امیدوارم با توکل به خداوند متعال و همکاری پرسنل زحمت‌کش این شعبه بتوانیم به اهداف برنامه‌ریزی شده از سوی مدیران ارشد شرکت دست یافته و انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم.
گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و هیئت همراه در ادامه حضور در شعبه زنجان با «میرهاشم سیداحمدی» مدیرکل گمرک استان زنجان، دیدار و گفت‌وگو پرداخت. 
مدیرعامل شرکت غرب در این نشست به راه‌کارهای ارتقا سطح همکاری‌های گمرکی و ایجاد بسترهای مناسب در ارائه خدمات در حوزه‌های انبارداری و لجستیکی و زیرساخت‌های عمرانی محوطه گمرک زنجان اشاره و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان و هم‌جوار بودن با استان‌های مرزی و استراتژیک کشور و دسترسی به جاده‌های ترانزیتی، ریلی و فرودگاهی تلاش داریم تا از این فرصت با تمام توان استفاده کرده و فعالیت‌های انبارداری و لجستیکی این شعبه را رونق بخشیم.
مدیرکل گمرک زنجان نیز ضمن اشاره به سوابق خوب و درخشان و خوش‌نامی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران  در زمینه انبارداری حوزه لجستیک و همچنین پتانسیل‌های موجود و حجم قابل توجه تجارت خارجی این استان، بر همکاری بیش از پیش این دو مجموعه تاکید کرد.
شایان ذکر است، مدیرعامل شرکت غرب به همراه هیئت همراه از فعالیت‌های ستادی، مراحل اجرایی ساخت ساختمان اداری درب خروج و انتظامات جدید، آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز جهت بتن‌ریزی باراندازهای گمرکی، پیگیری مراحل اجرای پروژه‌های عمرانی و انبارها و باراندازهای این شعبه بازدید و به نقاط قوت و قابل بهبود اشاره کرد و با بیان برخی از موارد، خواستار سرعت بخشیدن به برخی از امور اصلاحی مربوط به انبارها شد.

 







 




 
سرپرست جدید شعبه زنجان معرفی شد 7
 

 

 

۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۲
تعداد کلیک: ۵۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500