English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت انبارهای عمومی غرب

انتصاب سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت انبارهای عمومی غرب
آیین تکریـم و معارفـه معاون سابق و سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین معارفه «هادی مهری» عضو هیئت‌مدیره شرکت غرب به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و تکریم «فرید ناظری» با حضور «علی گودرزی» مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

«علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از زحمات آقای ناظری در دوران تصدی مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت غرب، برای ایشان آرزوی توفیق بیش از پیش، مسئلت و به آقای مهری برای مسئولیت جدید به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت انبارهای عمومی غرب تبریک گفت.

وی با بیان برخی از خصوصیات آقای مهری، ایشان را فردی جوان، پر تلاش و دارای تخصص کافی در حوزه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش تمام مدیران، روسا و کارشناسان این معاونت، در آینده شاهد ارتقا و تعالی بیش از پیش معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بوده و امانت‌دار سازمان در راستای تعالی اهداف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باشیم.

گفتنی است؛ «فرید ناظری» نیز در این مراسم به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شد.

   
   

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲
تعداد کلیک: ۷۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500